El canal telemàtic és la via preferent per comunicar aquestes informacions.
Si prefereix utilitzar una altra via, truqui al 938 479 620 per sol•licitar una cita presencial o fer la denúncia verbalment.
També pot fer arribar la informació per correu postal a l'Òrgan gestor del Canal (Plaça de la Vila, 1). En aquests casos preguem ens deixi alguna forma de contacte per tal de facilitar-li el codi de seguiment. de la tramitació.
En el cas de les denúncies escrites:
Les comunicacions han de descriure els fets i les circumstàncies que permetin la identificació de l'acció o l'omissió imputable que es vol posar en coneixement. És obligatori emplenar el camp destinat a descriure detalladament la conductacontrària al dret i/o als principis del Codi Ètic.
En cas que no es compleixin aquests requisits, les comunicacions no generen cap acció, més enllà de l’acusament de rebuda, i en cap cas s’admetran ni originaran una investigació al respecte.
La persona que presenta la comunicació té les obligacions següents:
També es poden utilitzar altres canals externs per comunicar informacions d'aquest tipus: la Bústia de denúncies anònimes de l’Oficina Antifrau de Catalunya, la Fiscalia Provincial de Barcelona o el Servicio Nacional de Coordinación Antifraude